nedelja, 28. julij 2013

Princeskin rojstni dan

Ljubezen naj gre vedno v cvet,
da bo lepši, da bo zaljši
ta okrogli nori svet.

Ljubezen naj gre vedno v cvet,
da bo lepši, da bo zaljši
ta prismuknjeni svet.

    (  Frane Milčinski – Ježek )


Tudi princeske imajo rojstni dan in čeravno ne vem, ali ga in če ga, kako ga praznujejo, sva midva njenega praznovala po najino. Dolg sprehod z obilo igranja na Najinem hribu in dva vroča poljubčka na smrček.



Pravljica o moji princeski je take vrste, da praznujeva kar dva rojstna dneva. Če prištejem še mojega, pravzaprav tri. Princeskin pravi in princeskin tisti, ko me je sprejela za svojega. Obletnica drugega bo tudi kaj kmalu na vrsti in takrat bova praznovala daleč od doma, visoko v gorah, na predzadnji dan najinih prvih počitnic.




Počitnice, recimo jim darilo za oba rojstna dneva, snujeva s princesko skupaj. Pogosto se uleže tik poleg mene, mi nasloni glavico v naročje in zre v ekran . . .  zna biti da uživa v fotografijah gora, dolin in jezer, ki jih nameravava obiskati.


Tisti dnevi med počitnicami, ko bomo in ne bova, pa bodo zagotovo še posebej imenitni.



1 komentar:

  1. Marsikatera princeska, ki nosi kronico,
    bi zamenjala s Cathy .... :)
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši